Airborne 12ft Trampoline With Ladder & Shoe Holder


Price:
Sale price£289
Stock:
In stock

 

PRE ORDER - ARRIVING END OF NOVEMBER

 

Introducing the Airborne 12ft Trampoline - the perfect addition to your garden for hours of endless fun and exercise! Designed to accommodate up to a massive 150kg weight load, this trampoline is perfect for the whole family to enjoy.

We understand that safety is a top priority when it comes to trampolines, and that's why the Airborne 12ft Trampoline comes with a safety net enclosure to ensure maximum protection while jumping. The trampoline also features a "jump-safe" outer spring system, which minimizes any foot or arm entrapment for added safety.

In addition to its safety features, the Airborne 12ft Trampoline also comes with a free trainers bag holder to conveniently store your shoes while jumping, and a free access ladder to easily get on and off the trampoline. The extra strong galvanised springs are located outside of the jump area and safety net for a safe jumping environment.

Not only is the Airborne 12ft Trampoline safe and convenient, it also looks great with its sleek stealth black appearance. Plus, our trampolines come with a 12-month warranty and free UK delivery for added peace of mind.

Overall, the Airborne 12ft Trampoline with Ladder & Shoe Holder is the perfect choice for families looking for a safe, fun, and convenient way to exercise and have fun together in the comfort of their own backyard.

key features of the Airborne 12ft Trampoline with Ladder & Shoe Holder

  • Accommodates up to 150kg weight load
  • Comes with a free trainers bag holder for added convenience
  • Includes a free access ladder 
  • Features a safety net enclosure for maximum protection while jumping
  • Jump-safe outer spring system minimizes foot or arm entrapment for added safety
  • Sleek stealth black appearance for a stylish addition to your garden
  • Comes with a 12-month warranty for added peace of mind
  • Free UK delivery for added convenience

Customer Reviews

Based on 10 reviews
90%
(9)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
10%
(1)
D
D.S.
Great customer service

Fantastic product - just emailed the team to see if I could get some spare parts as the trampoline obtained some damage in the recent storm. They’re sending them free of charge! Thank you Titan Toys - awesome, fast customer service.

B
B.
Quality control

We brought this 12ft trampoline from titan toys purely on the reviews. It was a Christmas gift for our children. It came just before Christmas as promised but as you can imagine it's a very large product and weighs a lot so not the easiest to hide and check for missing parts, etc... Christmas day came, and the kids were very excited, but as it was raining, we decided to put it up on boxing day. When erecting it there was a spring missing which obviously put a stop to the build. There were also 4 extra nuts - it is a shane why extras of all screws/nuts/springs weren't included! We contacted titan toys for a replacement, and a replacement arrived a couple of days later. The build quality seems OK, however not much can be said for the quality control before the product was shipped to us. Any other time of the year it might not have mattered but as it was a Christmas present and the kids where excited it made a bad experience for us. I spoke with Alex and he said his manager would be updated and would contact to me in regards to this and in some way a small gesture of goodwill for the inconvenience and upset to the kids, but I'm still yet to hear from them. I feel they think matter has been resolved because they sent out a replacement not even a sorry in writing from the management.

When purchasing anything from Titan Toys as a gift, please check the parts or run the risk of upset children when something is missing.

Any future purchases will be made with your competitors

Posting again as was ment to give 1 star 👎

Hello Richard
Please don't go ahead and purchase from our competitors as we would hate to think they would be treated the same way as ourselves. Swearing and using vulgar language on our phone call yesterday as we called you to discuss your issue and review that we feel is unjust.

You had your item delivered on the 5th December. You messaged us on the 26th for a single spring that was missing inside the box. Contrary to your claim we did in fact email you at 9am on the 27th with an apology and further to that dispatched the part the same day for delivery 28th December.

You were then told management would call you back after new year ( Mon 8th for us) .

We have great customer reviews, you are in fact the first 1 star review so our customers can take what they want from yours but we acted as quickly as possible ( 48hr you had your new part)

Our company and other sellers won't always get it right, its perfectly natural in retail ,however its how things are dealt with that counts and we acted very quickly.

Regards
Titan Toys

B
Bigshow545@gmail.com
Quality control

We brought this 12ft trampoline from titan toys purely on the reviews. It was a Christmas gift for our children. It came just before Christmas as promised but as you can imagine it's a very large product and weighs a lot so not the easiest to hide and check for missing parts, etc... Christmas day came, and the kids were very excited, but as it was raining, we decided to put it up on boxing day. When erecting it there was a spring missing which obviously put a stop to the build. There were also 4 extra nuts - it is a shane why extras of all screws/nuts/springs weren't included! We contacted titan toys for a replacement, and a replacement arrived a couple of days later. The build quality seems OK, however not much can be said for the quality control before the product was shipped to us. Any other time of the year it might not have mattered but as it was a Christmas present and the kids where excited it made a bad experience for us. I spoke with Alex and he said his manager would be updated and would contact to me in regards to this and in some way a small gesture of goodwill for the inconvenience and upset to the kids, but I'm still yet to hear from them. I feel they think matter has been resolved because they sent out a replacement not even a sorry in writing from the management.

When purchasing anything from Titan Toys as a gift, please check the parts or run the risk of upset children when something is missing.

Any future purchases will be made with your competitors

Hello Richard
Please don't go ahead and purchase from our competitors as we would hate to think they would be treated the same way as ourselves. Swearing and using vulgar language on our phone call yesterday as we called you to discuss your issue and review that we feel is unjust.

You had your item delivered on the 5th December. You messaged us on the 26th for a single spring that was missing inside the box. Contrary to your claim we did in fact email you at 9am on the 27th with an apology and further to that dispatched the part the same day for delivery 28th December.

You were then told management would call you back after new year ( Mon 8th for us) .

We have great customer reviews, you are in fact the first 1 star review so our customers can take what they want from yours but we acted as quickly as possible ( 48hr you had your new part)

Our company and other sellers won't always get it right, its perfectly natural in retail ,however its how things are dealt with that counts and we acted very quickly.

Regards
Titan Toys

S
Sam Wilson
Great trampoline

Great trampoline, fast and friendly customer service. Would recommend. Especially like the fact this trampoline has a higher weight limit than most so an adult or kids friends can use it comfortably BONUS! Fantastic prices too!

M
MAXINE GAINES
Titan toy company are the best

Having 5 kids and been a childminder for 18 years, weve gone through a few trampolines over the years but this by far has to be the best one weve had. Very sturdy and robust, and being all black it doesnt look a complete eye sore in the garden even tho at 12 ft its an absolute beast. I w
Titan toys are by far one of the best companys I've delt with. Ordered the trampoline at the weekend and it was delivered by the Tuesday! We are currently waiting on the delivery of a basket swing and the communication with this company is totally forthright and honest. Can not fault them in anyway.

Payment & Security

American Express Apple Pay Diners Club Discover Google Pay Maestro Mastercard Shop Pay Union Pay Visa

Your payment information is processed securely. We do not store credit card details nor have access to your credit card information.

You may also like

Recently viewed